Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

kommentálom

kommentálom

Újpesti időközi választás...

2014. november 24. - szigetipotyautas

Index irományát olvasva megakadt a szemem ezen:

az előző választásokon jól bevált telefonos mozgósítást Wintermantel Zsolt polgármester hangjára, ez utóbbi azonban most nem bizonyult hatásosnak.

Fura. Évekkel ezelőtt egy alkalommal elküldtem a búsba az igen tisztelt fideszes, jobbikos, maszopos aláírásgyűjtőket. Tény: a jobbikosok még a választás napján is járták a házakat és próbálták rávenni a lakókat, hogy menjenek és szavazzanak (természetesen a jobbikra). Viszont a pógármester elvtárs géphangja minket sohasem zaklatott telefonon. Biztosan paranoia, de ez engem igencsak arra emlékeztet, hogy a fidesz nyilvántartást vezet a szavazókról és megvan a lista, hogy kik a jó elvtársak...

Mellesleg én is meglepődtem, mert ilyen alacsony részvétel mellett biztosra vettem, hogy a fideszes jelölt nyer. Megszoktam már, hogy a fidesz szavazói 95-98%-ban elmennek, még ha a halálos ágyukból is kell kikelni, mert nehogy má' ne a Viktátor pártja nyerjen. Hát most nem ez történt. Nem szívügyem a maszop, de a jobbikból már akkor elég volt, mikor megalakultak, a fidesz meg már épp eleget bizonyította, hogy micsoda jellemtelen maffia a vezérkara, ezeknek nemhogy nem lenne szabad az ország élén állniuk, egyenesen a sitten lenne a helyük. (visszamenőleges hatályú törvények, az Alkotmány szétbaszása, manyup pénzek eltüntetése stb.)

A bejegyzés trackback címe:

https://kommentanemkommentalhatora.blog.hu/api/trackback/id/tr386930055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása